divendres, 8 de febrer del 2013

Montadito de favetes baby amb pernil ibèric

Àgata Albero



Ahir va venir a sopar l'altre padrí a casa i com diu el meu fill, és tan alt i gran que sempre patim perquè no es quedi amb gana. Vam preparar un bon aperitiu per tenir-lo ben atès mentre els nens sopaven i després li vam oferir un bon àpat. 

Al rebost de casa m'agrada sempre tenir favetes baby amb oli d'oliva. Trobo que són un recurs fabulós. Ahir se' m va ocórrer fer l'amanida en versió montadito. Amb una mica de ceba tendra tallada molt fina, favetes, fulles de menta també molt trinxadetes, i el pernil tallat ben petit, tenim una amanida molt saborosa però també un aperitiu que sorprendrà.

Vaig agafar uns torradetes que a vegades compro que porten panses, i vaig posar-hi una mica de l'amanida al damunt, la meva filla corria per la cuina menjant festucs i juntes vam decidir que podia quedar-hi bé uns trosset a cada torradeta. Així que ho vam rematar amb el festuc trossejat i un tallet de cibulet.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada saber la teva opinió, gràcies pel teu comentari.