dijous, 11 d’abril del 2013

Per picar, segona part (Bacallà amb orenga com el prepara el meu pare)

Àgata Albero




Fa uns dies que veia el meu pare esmorzant com en sap ell i em va cridar l'atenció el bacallà que es posava a la torrada. La meva filla, quan era més petita i passàvem el cap de setmana a casa l'avi, sempre em deia que ella volia esmorzar quan ho fes l'avi. Tenim una nena que gaudeix menjant, que té un paladar cada dia més refinat i que sap quins són els bons companys de viatge quan es tracta de fer un bon àpat.

Una vegada més us proposo una recepta senzilla i amb producte fresc i de qualitat.

Ingredients

400 grams de bacallà per esqueixar salat
oli d'oliva verge
orenga
all

Dessaleu el bacallà tal i com us digui la bacallanera. Esqueixeu-lo, trenqueu-lo amb els dits. Poseu-lo en un recipient fondo i procediu  a amanir-lo generosament amb oli, orenga i all, laminat o trinxat, al gust. Ara només us cal fer-vos una bona llesca de pa torrat (a mi m'encanta amb pa d'oli) i a gaudir!!!! Ja em direu el què.

Nosaltres l'altre dia, que tornàvem a tenir el padrí de visita, vam oferir el bacallà com a aperitiu, a més i vam posar uns daus del formatge, que vam comprar a la fira de Garriguella, amb una mica de melmelada de pebrot juntament amb altres pecats venials. Aquí ho teniu.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada saber la teva opinió, gràcies pel teu comentari.