dissabte, 19 de gener del 2013

Pastís d'aniversari pel Bruno

Àgata Albero




Avui el Bruno ha fet 6 anys!!!! Calia fer un superpastís per celebrar-ho. Jo no sóc de fer pastissos, m'agrada més cuinar, però de tant en tant ho provo perquè als nens els agrada molt fer de pastissers. En vaig aprenent...

No he volgut arriscar-me massa i he tirat pel dret, coca de iogurt que sempre surt bé (o no!). He consultat l'oracle (google pels amics) com diu la Marina  i he trobat el blog d'un blogaire cuiner com jo que explica la recepta planera i sense complicacions. Aquí teniu l'enllaç.

http://llepeuvoselsdits.blogspot.com.es/2012/03/coca-de-iogurt-amb-xocolata.html

Ingredients (per un motlle de 25-30 cm)

3 rovells d'ou i les seves clares
1 iogurt
2 cabudes de iogurt de sucre
1/2 cabuda de iogurt d'oli
3 cabudes de farina
1 sobre de llevat de pastisseria
el suc i la ratlladura de 1/2 llimona
150 grams de xocolata fosa
nata per muntar o muntada (de la de pot no)
6 maduixes
guarniments comestibles
sucre glass amb vainilla
Seguiu els passos tal i com ho explica l'enllaç i si voleu fer la meva versió seguiu per aquí.

A continuació......

Separar la barreja d'ingredients en dues parts.

Afegir xocolata amb canyella, prèviament fosa al bany Maria, a una de les parts.

Abocar la part sense xocolata al motlle de silicona i després, per sobre la que té xocolata. Així aconseguim un efecte 'xulo', el pastís ens queda bicolor.



Després muntar la nata amb les barnilles (aquest aparell fa poquet que el tinc i trobo que val la pena) i posar sobre del pastís amb la espàtula de silicona (un altre gadget molt útil).



Rentar les maduixes i laminar-les per anar-les col·locant per sobre la nata.

Avui l'he guarnit amb boletes de xocolata cruixent que vaig trobar al super, secció pastissos, i amb sucre glass amb aroma de vainilla.


1 comentari:

  1. mmm que bona. Llàstima que a mi i ane santi no esn conté!! felicitaos a tots

    ResponElimina

Ens agrada saber la teva opinió, gràcies pel teu comentari.